------------------------------------------
▶▶▶▶ FreeFlight Pro ANDROID ◀◀◀◀------------------------------------------
▶▶▶▶ FreeFlight Pro IOS ◀◀◀◀------------------------------------------
▞▞▞ fusk glitch tokens ▞▞▞------------------------------------------
▞▞▞ FreeFlight Pro 2022 version ▞▞▞ ------------------------------------------
Det är väldigt svårt att få uppdateringar om du har en Android-telefon. Jag kan inte ens få funktionen att följa mig-alternativet på drönaren.
Den här appen är fantastisk! Den kraschade direkt efter start och lämnade mig med en utom kontroll drönare. Om det inte vore för fjärrkontrollen som följde med drönaren hade jag förmodligen fått fler rivsår på händerna och färre fingrar att fungera med de närmaste dagarna.
Uppgraderad till den senaste versionen kraschade den mitt under flygningen.
Bra!!!!
FreeFlight Pro Забава kctAppen kraschar när jag försöker förladda kartor. Stoppar också när jag försöker använda minikartalternativ (både "alltid" och "med kontroller".
Var försiktig med filöverföring från Drone till telefon med hjälp av appen. Stora filer kan vara skadade. Om du tar bort filerna från Bebop, kan du inte återställa dem (Bebop ansluts till PC med MTP-protokoll, ingen filåterställningsprogram kan hitta din raderade data). Det är en skam papegoja Bot ingår en filkontroll efter överföringen, eftersom överföringen inte är tillförlitlig, kan du inte överföra foton och videoklipp på SD-kort direkt med appen. Destinationen är okänd
Fungerar ganska ok nu. Fungerar bäst för mig i ess-läge.
Gör det universellt! Jag känner också med delen av den här appen Följ mig, det är helt enkelt inte rätt att debitera dina kunder ytterligare 20 $. för NYTT för något som alla andra företag på den här marknaden inte gör...... Glöm inte att dina kunder är din största (mun till mun) GRATIS ANNONS.....
Wi-Fi-anslutningen för papegojan bebop två suger den kan inte ens gå 50 fot utan att den går sönder, kom gärna tillbaka till mig och berätta hur jag fixar det
Jag har betalat för allt som erbjuds och spenderat massor, på iphone och andriod, aldrig fått höra om nya erbjudanden, kan inte redigera videor, följ mig, eller någon av de £15 per gång funktioner jag betalade för försvinner bara, kommer inte in i min papegoja och jag äger disco,bebop 1 2 och mambo med kamera,
Jag skaffade precis Bebop-drönaren och den ansluter till min telefon men på appen visades det bara som att den ansluter. Fungerar inte.
Jag gillar de nya funktionerna de lade till men det finns flera problem som jag har hittat: 1. Det saknas återgång till hemmets justering för förseningen. 2 Appen svarar väldigt långsamt på mina inmatningar även när den är i sportläge. 3. Point of Interest Lock kraschar appen och kan inte återansluta till drönaren. Jag var tvungen att starta om telefonen medan Drönaren var uppe i luften. Som tur var var drönaren 5 fot hög så jag var tvungen att använda en skjorta för att slå ner drönaren igen
Applikationen fungerade bra tills jag uppgraderade från Android 7.1 till Android 8.1 (Oreo). Nu syns inte telemetrin i cockpitglasögonen så omöjlig att flyga med glasögonen. Jag är också rädd för att flyga min Bebop 2 utan skycontroller efter vad jag läst från andra användare. Det är inte första gången jag är besviken på Parrots eftermarknadsservice men den här gången fick jag nog. Så många besvikna användare väntar på en officiell uppdatering och Parrot sover. Skäms på dig ! byter till DJI nu!
Lägg till ft för avstånd och ft/ms för hastighet för USA
FreeFlight Pro Розваги sybaAppen har börjat krascha när jag försöker kalibrera bebop 1, någon aning om varför Parrot?
Flyger min drönare och registrerar flyg och krascher
Jag har en Samsung-surfplatta och när jag flyger min bebop 1 är anslutningen laggy vilket gör att allt på min drönare är laggy vilket är ett stort problem, vänligen fixa
FreeFlight Pro Zábava gkdpGer 3 stjärnor eftersom appen inte fungerar ensam på min galaxy s8 som för alla andra användare, väntar på patchuppdatering! Gör också en app kompatibel med kindle fire snälla Parrot så att jag kan använda min som en större skärm! Tack!
hur får man den att ansluta till internet medan den är ansluten till drönaren? GPS är inte tillgänglig eller kartan, hemknappen fungerar inte; Jag använder en samsung s9 och jag har 4g.
väldigt bra😊!
Så fort du trycker på startknappen kraschar appen och kommer inte att öppnas, hur många gånger du än försöker öppna den. Drönaren lämnas sedan i luften helt fast, okontrollerbar, tills den tar slut på batteri eller så kan du försöka ta tag i den och få möjligheten att din hand och arm slits sönder. Det här är löjligt och det behöver sorteras så snart som möjligt.
Har problem med att uppdatera
Jag skulle vilja ha en återbetalning. Eftersom jag inte har Bebop2. Jag har den första Bebop Papegojan. När jag går till färdplaner är Bebop2 det enda valet av drönare.
FreeFlight Pro Meelelahutus ybpMåste ha en app för att styra din bebop-drönare.
Fungerar helt ok! Köpt en en "Wifi extender" så nu går min Parrot Bebop ca 700-800 meter, utan Skycontroller!
Uppdateringen fungerar inte. Jag måste ta bort appen och ladda ner den igen.det kommer fortfarande inte att uppdatera min bebop2
Så här är den... Uppdaterade drönaren och kontrollern bra, bilden strömmar fint på väg att göra min första flygning och så fort drönaren lyfter kraschar appen och var tvungen att ta upp drönaren ur luften och vända den upp och ner ner för att tvinga att stanna. Att trycka min hand mitt i mitten av 4 snurrande rekvisita var inte den adrenalinkick jag letade efter.... Som utvecklare själv förstår jag helt enkelt inte varför den här appen fortfarande är tillgänglig i Play Store om den bara ska krascha alla tid. Nej, det är inte ett kompatibilitetsproblem. Nej, ominstallation fixar det. Nej, mina enheter är inte defekta. Jag förstår att problemet håller på att arbetas med, men skriv gärna en varning eller något. För tillfället antar jag att jag slår in den här saken och sticker under julgranen som en present till mig själv i år.
Jag kan inte använda fpv-läget med Android 8.0-telefoner, ingen telemetri visas i cockpitläge. Uppdatering: telemetridata visas nu på skärmen tack vare den nya uppdateringen men den konstgjorda horisonten är borta!
Överlag bra app
excellent
Verkar stabil och väldesignad....
Den här appen har fungerat felfritt på min Samsung S8. Jag älskar det!
Bra app, väl utformad men jag tycker att kontrollerna inte är särskilt lyhörda.
Har aldrig haft några problem att flyga min Parrot Disco.
Strike Force - Arcade shooter - Shoot 'em up Аркаде gqpdAppen i sig fungerar ganska bra även om jag tappar anslutningen ofta efter bara cirka 100 meters avstånd och 40 meters höjd. Mina inställningar är maxhöjd och räckvidd. Det andra problemet är att jag tidigare har köpt ett färdplanstillägg men det får mig att köpa det igen. Vänligen fixa ASAP